Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

Reklamacje są przyjmowane do 3 dni od dnia odebrania przesyłki, tylko mailowo pod adresem spizarniasokolka@gmail.com, koniecznie należy załączyć zdjęcia towaru i krótko opisać powód reklamacji. Może być konieczne odesłanie produktu do sprzedawcy. W innych wypadkach reklamacje nie będą uwzględnione.

Możliwość odstąpienia od umowy przez kupującego

-ograniczona możliwość lub brak możliwości ze względu na produkt z krótkim terminem przydatności do użycia lub taki, który szybko się psuje.

Witryna stworzona na platformie